Officiële Motul e-commerce partner
Op werkdagen besteld, morgen in huis!
Veelal uit voorraad leverbaar
Gratis verzending in NL vanaf €75,-
VEELGESTELDE VRAGEN
In onderstaande rubrieken vindt u antwoorden op veelvoorkomende vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op.
BESTELLEN EN BETALEN
Hoe plaats ik een bestelling?
Heeft u het product dat u zoekt op de website gevonden? Kies het gewenste aantal en klik op “klik en bestel”. Met uw persoonlijke account rondt u de bestelling binnen enkele minuten af vanuit uw winkelwagen. Ook kunt u als gast dit bestelproces afronden.
Stappenplan
Wilt u een of meerdere producten bestellen? Volg dan ons stappenplan.
Stap 1: Zoek uw product op in het keuzemenu of via de zoekbalk op de website.
Stap 2: Bekijk direct wat de levertijd is en of het op voorraad is.
Stap 3: Geef bij het product het aantal stuks aan dat u wilt bestellen.
Stap 4: Klik op ‘klik en bestel’ en controleer in de winkelwagen de levertijd, het aankoopbedrag, de verzend- en verpakkingskosten en het totaalbedrag van uw bestelling inclusief BTW.
Stap 5: Wilt u nog meer producten bestellen? Klik dan in de winkelwagen op ‘verder winkelen’.
Stap 6: Staan al de producten die u wilt bestellen in uw winkelwagen? Klik dan op ‘Naar stap 2 – Uw gegevens’.
Stap 7: Heeft u al eerder bij Club Motul besteld? Vul dan u uw inloggegevens in. De gegevens worden nu automatisch ingevuld. Bestelt u voor het eerst bij Club Motul? Vul dan al uw gegevens in en ontvang per e-mail uw inloggegevens waarmee u ook in de toekomst eenvoudig en snel bestellingen kunt plaatsen.
Stap 8: Klik op Naar stap 3 – Betaalwijze en controleer het factuuradres, het verzendadres, de producten en het totaalbedrag.
Stap 9: Maak een keuze uit één van de diverse betaalmogelijkheden..
Stap 10: Laat u stap voor stap door het betaalproces heen leiden. U krijgt op verschillende momenten via e-mail bericht van ons. Onder andere wanneer uw bestelling is geplaatst en wanneer deze wordt verzonden.
Hoe kan ik betalen in de webshop?
In je winkelwagen kun je meteen de betaalwijze kiezen. Bij Club Motul kun je veilig en gemakkelijk betalen via iDeal (Nederland) of via SEPA Bankcontact (België).
Zijn de prijzen inclusief BTW?
Ja, alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
RETOURNEREN, RUILEN EN GARANTIE
Herroeping
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt
Wat is het retouradres?
Club Motul
T.a.v. Afdelingen Retouren
Platinaweg 18
6662 PP Elst (Gld.)
Wat als ik een klacht wil indienen?
Heb je een klacht over een van onze producten of service, neem dan contact op met onze klantenservice. Je krijgt van ons uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst een inhoudelijke reactie. Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kan je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
VERZENDING
Wat zijn de levertijden?
Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 uur bij ons binnen komen worden dezelfde dag (mits op voorraad) nog verzonden. U ontvangt van PostNL een e-mail met daarin een track & trace code zodat u de zending kunt volgen. Het merendeel van onze zendingen binnen Nederland komt de volgende werkdag aan. Pakketten worden bezorgd door verzendservice PostNL. Zij streven ernaar het pakket binnen 1-2 dagen binnen Nederland te leveren. Echter is dit geen garantie. Bestellingen naar het buitenland duren over het algemeen 2 à 3 dagen langer
Hoe hoog zijn de verzendkosten?
Bij een bestelling vanaf €75,00 (incl. BTW): geen verzendkosten.
Bij een bestelling tot €75,00 (incl. BTW): de verzendkosten zijn €6,95 (incl. BTW) per bestelling
Wanneer krijg ik een Track & Trace code?
Zodra de zending wordt overgedragen aan de vervoerder ontvang je een track & trace code waarmee de zending kan worden gevolgd.