Officiële Motul e-commerce partner
Op werkdagen besteld, morgen in huis!
Veelal uit voorraad leverbaar
Gratis verzending in NL vanaf €75,-
KLACHTEN & GESCHILLEN
Direct nadat Club Motul zaken aan de klant heeft geleverd, zal de klant deze inspecteren.
Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons.
Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (via www.thuiswinkel.org).”
Wij zullen onze uiterste best doen uw klacht naar tevredenheid op te lossen. Bent u als desondanks niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u als consument deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Wij verzoeken u een gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken. De klant dient Club Motul in de gelegenheid te stellen de klachten te onderzoeken. Bij gebreke van stipte inachtneming door de klant van het hierboven bepaalde vervalt iedere aanspraak van de klant ter zake.
Na constatering van een tekortkoming in een zaak is de klant verplicht om al datgene te doen dat schade voorkomt of beperkt, eventuele onmiddellijke staking van gebruik daaronder uitdrukkelijk begrepen. De geleverde zaken kunnen op ondergeschikte punten afwijken van de in de webshop opgenomen afbeeldingen, tekeningen, opgaven van capaciteiten, specificaties, schema’s en overige documentatie. In deze gevallen is er geen sprake van een gebrek.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)