fbpx

Officiële Motul e-commerce partner

Op werkdagen besteld, morgen in huis!

Veelal uit voorraad leverbaar

Gratis verzending in NL vanaf €75,-

KLACHTEN & GESCHILLEN

Direct nadat Club Motul zaken aan de klant heeft geleverd, zal de klant deze inspecteren.

Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons.
Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (via www.thuiswinkel.org).”

Wij zullen onze uiterste best doen uw klacht naar tevredenheid op te lossen. Bent u als desondanks niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u als consument deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

Wij verzoeken u een gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken. De klant dient Club Motul in de gelegenheid te stellen de klachten te onderzoeken. Bij gebreke van stipte inachtneming door de klant van het hierboven bepaalde vervalt iedere aanspraak van de klant ter zake.

Na constatering van een tekortkoming in een zaak is de klant verplicht om al datgene te doen dat schade voorkomt of beperkt, eventuele onmiddellijke staking van gebruik daaronder uitdrukkelijk begrepen. De geleverde zaken kunnen op ondergeschikte punten afwijken van de in de webshop opgenomen afbeeldingen, tekeningen, opgaven van capaciteiten, specificaties, schema’s en overige documentatie. In deze gevallen is er geen sprake van een gebrek.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

BEREIKBAARHEID CLUB MOTUL TIJDENS DE FEESTDAGEN

Tijdens de feestdagen zal de bereikbaarheid van Club Motul tijdelijk anders zijn. Houd er rekening mee dat ons kantoor tussen maandag 23 december en woensdag 1 januari telefonisch niet bereikbaar zal zijn.

Voor dringende zaken vragen wij je vriendelijk om ons per e-mail te benaderen. We willen je erop wijzen dat er wel langere reactietijden kunnen zijn dan je van ons gewend bent.

Daarnaast zullen er ook langere levertijden zijn voor bestellingen, dus we raden aan om tijdig je producten te bestellen om eventuele vertragingen te voorkomen.

We danken je voor je begrip en wensen je hele fijne feestdagen!